Like?

About Me :)


Okay harini nak cerita pasal Aku :) kalau tak minat nak baca blah . Okay nama penuh Duwi Kurnia Putri Bt Triono Bin Rahmat Bin tk ingat dah . panjang kan :/ umur enam belas tahun lah ,, Duduk kt Pahang , Bera ( Kerayong ),, Aku anak mama :)aku tak suka keluar kalau takde motif , aku hang bila nak pergi date or jumpa org . Aku tak suka serious ,, aku suka main main tapi ada masa masa aku serious . Aku tak suka orang kacau aku bila aku tengah Online , tengah takde Mood , Tengah tidur , tengah nyanyi , tengah mandi . Selalu time time tuu lah ramai kacau aku -.- Aku paling benci bila aku buat lawak org tak gelak , Hinaa jee rasa :\ HAHAHA . aku memang pantang nampak laki , mata aku mata gatal . tapi bila couple aku tak suka curang . aku suka bahan orang tapi aku tk suka kena bahan . Aku suka bila aku merajuk ada org pujuk , rasa best gila :D bila aku sedih then ada org pujuk jugak . haih indahnyaa . HAHA ,, aku tak suka berharap dekat org and tak suka bagi org berharap kat aku . aku kalau minat seseorang tuu aku akan cuba rapat dgn dia :) Aku suka kutuk belakang sbb aku pengecut :( Aku tak suka jugak bila couple panggil aku kau , euww . Hot boleh lhh mcm tuu . Aku tak suka orang ckp aku perfect ,, sbb Nobody's perfect . Aku kuat jealous ,, cepat terasa ,, cepat nangis . Sbb aku lemah . HAHAHA ,, papetahh . K tuu jee kot nak ceritaa ,, Bye Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment